Modern Guide

איך להפיק אירוע מוצלח

עומדים לקראת אירוע משמעותי וחגיגי? אין ספק שהצעד הראשון שלכם שהיה כרוך בבחירת מיקום מוצלח ואטרקטיבי לאירוע - הצליח. אם משימת הפקת האירוע הוטלה על כתפיכם, אין שום ספק שבחירה במודרן במוזיאון ישראל כמיקום לאירוע, תאפשר לכם להרים אירוע בלתי נשכח.

אביטל גינסברג

 

אנשי מקצוע

מקצוענות היא המפתח להצלחת האירוע שלכם. בדקו כי מעמידים לרשותכם צוות מקצועי ומיומן שנועד להבטיח את הצלחתו של האירוע. צוות העובדים המקצועי ילווה אתכם לאורך כל התהליך החל משלבי התכנון הראשוניים, ועד בחירת המיקום המוצלח ביותר להעמדת האטרקציות החשובות של האירוע (חופה/נאום/תזמורת וכד').

זכרו כי הצוות המקצועי מכיר את מרכז האירועים היטב וערך בו אירועים מסוגים שונים. תנו לצוות לייעץ לכם.

בחנו היטב מיהם המלצרים, מתי ומאין מגיעים וכיצד לבושים. זהו אלמנט המשפיע על השירות ועל נראות האירוע.

 

סגנון

עליכם להחליט מראש ולבחור את סגנון האירוע: אלגנטי, כפרי, קוקטייל, מזנונים חופשיים או הגשה מכופתרת.

 לאחר החלטתכם דיבקו בסגנון בו בחרתם כדי שהאירוע יהיה מוצלח. אחידות סגנונית באה לידי ביטוי בעיצוב, פרחים, נרות, צבעוניות וכו'. 

 

קבלת  הפנים

הליך קבלת הקהל הוא אחד האלמנטים החשובים באירוע. כבר בחניה אנו קובעים את מצב הרוח של האורח.

דאגו לבחור מקום שיש בו חניה בשפע קרוב למיקום האירוע כך האורחות לא תצטרכנה ללכת מרחקים בנעלי עקב.

לאן האורח הגיע? מה הוא ירגיש כשיכנס, איזו מוסיקה תקבל את פניו, איזה משקה יבחר? האם קבלת הפנים תהייה על טהרת השמפניה או בר קוקטליים עכשווי? מי יקבל את פני האורחים האם הזוג יקבל את אורחיו (מומלץ) או ההורים?  

פעם היו מחביאים את הכלה עד החופה. היום הכלה והחתן מקבלים את האורחים ומבלים באירוע של עצמם כבר מהתחלתו.

 

מוסיקה

אחד הפרמטרים שקובעים את הצלחת האירוע הוא המוסיקה. בחרו בקפידה את הפרמטר הזה. הוא ישפיע על מצב הרוח. התייעצו עם מומחי עיצוב אווירה טובים.

בחרו את הסגנון שיכניס את האורח לאירוע, את סגנון המוסיקה בעת הארוחה את שיר הפתיח, ואת סגנון המוסיקה למסיבה המאוחרת. אלמנט זה חשוב מאין כמוהו. ומשפיע על הערב כולו.

 

נעלים

נעלו את הנעלים החדשות שנקנו לכבוד האירוע, כמה ימים לפני האירוע, בבית, עם גרב ספורט עבה. נעל חדשה ולא נוחה תוריד מהנאתכם בערב החשוב. נשים אשר מעצבות לעצמן את הלוק לערב החשוב עם נעלי עקב גבוה מאוד.

כדאי שתבאנה לעצמן עוד זוג נעלים נוח לרחבת הריקודים. יש המחלקים לבנות ברחבת הריקודים קפקפים.

 

קרירות ירושלמית

רבים מהאורחים אינם מודעים לקרירות השוררת בירושלים בערבי הקיץ. כדאי להודיע לאורחים להביא איתם משהו קל לכתפיים גם בימי הקיץ. יש המצטיידים מבעוד מועד בצעיפים ומחלקים לאורחים.

בכל מקרה אל תלכו על כירבוליות זו לא מסיבת פיג'מות.

 

תהנו!

המפתח לכל הצלחתו של אירוע הוא מצב הרוח של המארחים. תרקדו, תשירו, תתחבקו ותחייכו לכל האורחים הם באו לכאן בשבילכם. הקפידו להתייחס לכולם לרקוד ולעבור בקלילות עם כוס יין ולהרים כוסית.

תהנו. ואל תתעסקו בשום דבר חוץ מזה. מזל טוב.

קבל הצעה לאירוע

אנא מלאו את טופס - קבל הצעה לאירוע

לפרטים נוספים: 

054-3040279

02-6480862