Modern Guide

איך בוחרים תפריט לאירוע

5 שלבים למדריך ההחלטות

אביטל גינסברג

 

מיצוב

לפני הכל...

אירוע הוא כרטיס ביקור. כרטיס הביקור הזה ישליך על תדמיתך האישית שנים רבות.

הזוג, הורי הבר מצווה, מפיק  אירועי החברה וכו', ממצב את אופי האירוע.

מה רוצים שהאירוע ישדר על המארחים מבחינה קולינרית: קלאסי? צמחוני? יוקרתי? מודרני? משתה? שורשים ירושלמים מכובדים?  שפע? מינימליזם? גריל אבירים? בינלאומי? ישראלי? עכשווי? וכו'  בחרו בקפידה ולכו עם הבחירה עד הסוף.

המיצוב הזה יבוא לידי ביטוי גם בבריף שיקבל מעצב האירוע.

 

מיפוי האורחים

ראשית לוקחים את רשימת כל האורחים והמוזמנים  וממפים לפי 3 קבוצות.

אופי הקבוצות לפי אופי האורחים שלכם לדוגמא: ילדים/אורחים מהעבודה/חברים/משפחה 1 /משפחה 2/ אמריקנים/ישראלים/ חברים של סבתא/ אורחים מחול/ אורחים מתל אביב/ צמחונים/ בוסים של האישה/ חברים מהבורסה/ חברים מקבוצת המרתון/ חברים מהטיול הגדול וכד'....

 

בודקים מהי הקבוצה הגדולה ביותר. ומולה - מהי הקבוצה החשובה יותר למתכנני האירוע. לדוגמא יכול להיות שהרוב של הקהל הוא ילדי חברי ילד בר המצווה, אך הקהל ה"חשוב" יותר להורים המתכננים הם חברי הנהלת החברה שהוזמנו או החברים הצמחוניים של הכלה .... מול מסורת האוכל העשיר  של משפחת החתן. כל אירוע והקבוצות שלו.

בחירת 3 הקבוצות חשובה בבחירת התפריט.

 

בוחרים מנות

לאחר ההחלטה על מיצוב ואופי האירוע  בודקים עם צוות מודרן מהן המנות המתאימות לאופי ומיצוב האירוע שנבחר. וכן, האם יתבסס על מנות מלאות או טעימות בלבד וכמובן שצריך להחליט על תקציב ומספר המנות שיוגשו.

מזמינים לפני הכל את המנות המתאימות לרובו הגדול של  הקהל המוזמן.  אם מדובר בדוגמא שלעיל יבחרו קודם כל מנות ושולחנות הילדים. ולאחר מכן... את  המנות שיכתיבו את אופי האירוע.  אם מדובר בחתונה בה שני סוגי תפוצות יבחרו בקפידה סוגי מנות העונים לשני סוגי הקהלים.

שימו לב אתם המארחים . אתם צריכים לדאוג לכולם.

 

מאפייני אווירה

צריך להחליט מראש האם התפריט יהיה עממי או גורמה,  כזה שלמשל יכלול עמדת חומוס נהדרת או שיכלול מנות של סושי בהכנה במקום, האם כל המנות יוכנו מראש או שתהיינה מנות שיוכלו במקום לעיני האורחים  בנוסף יש להחליט האם האורחים יישבו סביב שולחנות ותהיה הגשה עם מלצרים או שהאורחים יוכלו לגשת ולקחת לעצמם בלי הגבלה מכל המגוון שיוגש. כל אחת מההחלטות הללו מעניקה לאירוע אווירה אחרת

 

הפנטזיה של המארח

כאן יבוא הדובדבן. זהו אירוע של פעם בחיים.

המארח אוהב חומוס? תרשמו.  ילדת הבת מצווה- סוכריות על מקל... רושמים כחלק מהתפריט. הכלה אוהבת  שמפניה עם סלמון? רושמים.

צ'יסרים ברחבת הריקודים? עמדת דים סם? אלה מנות שמראש לא תקלענה לכל האורחים. חלק מהמנות  תוזמנה  כך שתיועדנה רק לחלק מהמשתתפים  למשל מנות AFTER PARTY המיועדות רק למי שנשאר עד חלקו המאוחר יותר של האירוע.

זהו האירוע שלכם. אל תוותרו על  המשהו הזה שמייצג אתכם בתפריט. תפרגנו אותן לעצמכם.

קבל הצעה לאירוע

אנא מלאו את טופס - קבל הצעה לאירוע

לפרטים נוספים: 

054-3040279

02-6480862